neljapäev, 10. juuli 2014

Tere!

Mina olen mesinik Mart. Vanus: 28 a.
Üllataval kombel pakub see elukutse inimestele palju huvi. Tutvudes uute inimestega on salgeli lihtsam vastata küsimusele "millega tegeled?", millegi muuga kui "olen mesinik", sest korduvaid küsimusi on palju ja samadel teemadel rääkimine pole eriti arendav. Nüüd olen otsustanud mesindusalaseid ja paljusid muid küsimusi siin keskkonnas lahata, et need enda õlult ära saada ja loodetavasti ka mõnele lugejale veidi huvi pakkuda. Samuti on mesiniku amet kõige ilusa ja toreda kõrval ka üsna skisofreeniline, nii et kirjutamine võiks loodetavasti omada terapeutilist mõju. Üksinda päev läbi metsade, põldude ja mesilaste keskel olles jääb mõtlemiseks rohkem aega kui tervislik oleks. Seetõttu on Eesti mesinike kokkusaamised sageli väga meeleolukad kui üle pika aja tullakse metsadest välja ja suheldakse nii, et isu täis.
Ehk kirjutan edaspidi ka teistest mesinikest ja nende kokkusaamistest.
Samuti olen võtnud endal kohustuse mittetulunduslikul tasemel mesilaste, mesinike ning puhtama ja elutervema keskkonna eest seista. Tulevikus üritan neid tagamaid enda vaatevinklist avada. Kindlasti ei saa ümber ka poliitilikute ja amtekondade hoiakutest mesinduse, gmo-de ja pestitsiidide küsimustes.

Lühidalt: kirjutan mesiniku igapäevatoimetustest ja muust seonduvast. Ise ka veel ei tea täpselt- eks paistab!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar